måndag 27 juli 2009

Ny vecka!

Då har den nya veckan börjat!
Allt började med mitt sommarjobb kl 7 på morgonen... allt gick på som vanligt med ordrar och truckkörning.
Efter jobb drog jag ner till gymmet och körde 1 timme kondition... jag är grym,lite styrketräning efter det satt perfekt.

Nu sitter jag och kollar på Sopranos, gangster filmer/serier är alltid bra... =)


Jag såg ett av världens mäktigaste klipp idag på youtube... det var Kobe Bryant ( NBA spelare i LA Lakers ) som hoppar över en bassäng och dunkar... det var helt sjukt, jag var tvungen att kolla om och om igen flera gånger, det kändes lite som M. Jordan hopp från förr.
Hans hopp kommer efter ca 1 minut in i klippet.. men innan det är det lite Jackass saker först.. hehe =)

Kolla och njut på hans sjuuuka hopp...!





Nästa gång jag åker till LA ska jag gå till Staples center och se Lakers live, jag ville gå och se dom senast jag var där men då hade säsongen precis avslutats.
Så kan det vara... =)

Ha det bäst

/ Andreas

1 kommentar:

  1. INSANE! Haha, den ska skickas vidare till diverse homies :P

    Ha det!

    SvaraRadera