onsdag 22 juli 2009

Jobb imorgon!

Då är det jobb redan imorgon, fick ett samtal från mitt sommarjobb... dom frågade ifall jag kunde börja redan imorgon.. jag sade klart jag kan!

Har plockat fram mina heta jobb-skor... snygga ?



Arbetsskor

Då ska jag gå upp 05.45 imorgon... härligt... höra när fåglarna kvittrar, hehe =)

Jag saknar min kamera kan jag informera er om, det är inte lika roligt att ta foton med Nintendo DSi som med min Lumix.
Min kamera kommer hem från Bora Bora på söndag kväll... då återgår bloggen till sig själv igen med en hel del bilder.

/ Andreas =)

3 kommentarer:

  1. Dude! Jag blev inspirerad....så jag stack till Ven. Cyklat som ett djur idag! X D

    Lycka till imorgon!! :D

    SvaraRadera
  2. hahaha.. fan vad nice att du drog dit... visst var det skönt ? :) tack tack.. på med arbetsskorna igen! hehe.. ha det bäst :)

    SvaraRadera
  3. man ska inte springa och ha arbets-skor på matbordet :P

    SvaraRadera