onsdag 15 juli 2009

Äventyr till ven!

Igår var jag o några goda vänner på Ven, måste tillägga att senast jag var på ven var väl ungefär vid låg eller mellanstadiet. =)
Vi möttes upp vid triangeln för att senare bege oss vidare till Malmö C.
Vid centralen gick det inte lika smidigt som vi hade hoppats, det fanns två tåg som skulle åka till Landskrona, vi valde fel tåg!
Ungefär en minut innan avgång så tyckte Skånetrafiken att det hade varit skoj ifall detta tåg inte åker till Landskrona.
Vi fick vänta i ytterligare 40 minuter och ta nästkommande tåg, men fram kom vi :)

Väl framme på ven bestämde vi oss att det är nog bäst att hyra varsin cykel, så vi cyklade runt Ven, åt lite mat och hade det trevligt.


Jenny chillar på stenarna vid hamnen


Fina miner ;)


Mysig plats


Jag gömmer mig inne i rapsfältet


Karta över Ven ifall någon av er också vill komma hit


Landskrona station, vet inte varför jag tog bild på denna...
men här har ni den!

Vi hittade lite getter när vi cyklade, dom är roliga dom!


Min fina gula Cykel


Kollage över Äventyr till ven!


Jag hade en mycket trevlig dag!

Nu blir det lite frukost för Herr Stoltz.
Ha det bäst
/ Andreas =)

p.s om ni undrar ifall det finns en ledig cykel till er så kan jag säga att det fanns ca 1800st cyklar att hyra så det är nog inga problem.

1 kommentar:

  1. BÄÄÄÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄ


    :p Det va fan roligt.. :D

    SvaraRadera