tisdag 28 juli 2009

Hemma hos Martin och Maria!

Efter jobb följde jag med Martin och Maria hem till deras lägenhet.
Det var en mycket trevlig kväll =)
Vi gjorde egen Pizza, och det blev gott ska ni veta... =)

Kvällen bestod av skratt, mat ( jag blev riktigt mätt.. hehe ), sing star och bra sällskap.

Hela kvällen var lyckad!


Jag sjunger lite Sing Star, jäklar vad duktig jag är! haha


Den färdiga Pizzan.. mmm


Pizzan i ungnen =)


Jag och Maria ser nöjda ut!

Vårt lilla recept!

Mjöl måste man ha annars blir det ingen Pizza!


Såsen är på!


Mr Inspektör inspekterar Martin så han gör rätt, det ser bra ut!


Ingridienser till Pizzan!


Som ni kanske märkte så blev tillagningen till Pizzan bak och fram...hehe!
Nu måste jag sova, ska upp tidigt imorgon... igen! :)
Ha det bäst
/ Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar