lördag 18 juli 2009

Lördag!

Igår var jag med om en av dom lyxigaste och härligaste sakerna på låång tid... haha.
Jag och några kompisar åkte iväg till en annan kompis, det var ett tag sedan jag var där.
I hans lägenhet fanns där en hängmatta på balkongen, och det var riktigt skönt. hehe =)
En lyxig hängmatta, jag var nära på att somna i den :)

Annars under gårdagen satt vi och drack vin & cider, kollade på tv, spelade lite spel och snackade lite, det var en trevlig kväll.





Jag i hängmattan, väldigt dålig bild... men vad kan man begära från sin Nintendo i dåligt ljusförhållande ;)

Har även nu en liten synt i min Nintendo DSi, så nu skall det göras musik även på den och inte bara på datorn. Det första jag testade var att göra en version av Billie Jean... får se hur det kommer att bli men svängigt är det i allafall. :)

Idag tänkte jag sätta mig och spela lite gitarr, det var ett tag sedan.. kanske t.o.m spelar in någon lite låt idag... får se vad som händer.

Ha det bäst

/ Andreas =

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar