onsdag 1 juli 2009

Göteborgsresan!

Då är jag hemkommen från Göteborg!
Det har varit en mysig och rolig tid, har hunnit med en hel del under dom få dagarna som jag var där.
Jag pappa och min syster åkte med bil upp till Göteborg och stannade till lite då och då för att äta lite för äta måste man!

När vi kom fram så tog vi och åt lite, man var hungrig igen efter bilresan plus att man var tvungen att dricka, för varmt har vi haft det.... ca. 28 grader varmt har det varit i Göteborg och inte ett regnmoln så långt ögat nådde.

Jag har lekt bonde, åkt karuseller, blivit biten av myggor, fotat, solat lite, spelat piano, spelat gitarr, ätit allt som går att äta, åkt bil, träffat en kändis, spelat rock band och några saker till som jag nog har glömt. =)



Jag och Carl Einar Häckner



Jag och fassan

Yeah, the band!



Lisebergs kollaget


Snygg posé


Flitiga skogsarbetare


En groda som jag fångade i skogen

Gänget åker Kålorado


En stor jäkla spindel kröp in i hallen

Då var det dags att sova, får visa lite mer bilder och videos från Göteborg imorgon.
Sov gott!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar