torsdag 23 juli 2009

Första arbetsdagen!

Då var första arbetsdagen avklarad... =)
Jag gick upp ca 05.30 idag och drack lite te och åt några mackor och ehhm njöt på morgonen... hehe ;)
Väl framme på jobb var allt sig likt, rullarna ( steg säkra mattor ) stod på sin plats, truckarna var ny laddade och Martin var där.
De var en rolig dag med Martin, vi hade mycket att prata om, mycket gammalt och en del nytt också... :)
Jag hittade min gamla kamera i en låda idag, det passade mig perfekt då min nya kamera är på Bora Bora och jag ville gärna fota min dag på sommarjobbet.
Så här kommer lite bilder:


Snygga ben va!?


Martin koncentrerar sig när han räknar gummigolv...


Jag cruisar med trucken, ser så cool ut som man kan i en röd truck! hehe

Jag lyfter en ren sopsäck i containern, jag råkade slänga dit sopsäcken, den skulle inte vara där så fick jag hoppa in i den trevliga containern!

Jag och Martin ser allmänt glada ut...



Någon som vill utmana mig i 100 meter kärra ? ( den är röd som en Ferrari så ni får vara snabb i kurvorna )


Poserar lite i den andra trucken!


Denna bild är tagen med 10 sekunders timer... fick snabbt hoppa upp på trucken!

Så kan det se ut en dag på ett sommar jobb...

Då är det helg imorgon, kanske ska till Möllefestivalen... får se hur det kommer bli.

Ha det bäst

/ Andreas =)

3 kommentarer:

  1. Dude
    Ser ju riktigt roligt ut!

    Undra om någon försökt kvala in till F-1 med en röd liten truck *Host* Ferrari menar jag. haha

    SvaraRadera
  2. hehe.. jag kanske ska ställa upp i några tävlingar!? haha den har ju rätt färg! ;)

    SvaraRadera
  3. Sista bilden äger.. hahah.. haaiiiiiiiiiii

    SvaraRadera