fredag 3 juli 2009

Ingen kamera

Hej igen!

Då är Tommy på väg till Bora Bora, paradiset på jorden.
Jag har lånat ut min kamera under hans resa, så inga bilder på bloggen på ca. 3 veckor.
Får väl filma lite mer istället... hehe

Ska snart sova lite är det tänkt... men har svårt att somna p.g.a värmen i rummet, det känns faktiskt som att jag befinner mig i ett tropiskt klimat, svettigt och skönt.. =) härligt va!? hehe
Det saknas bara lite palmer och en varm tropisk bris i mitt rum =)

Jag hörde att det skulle bli regn nästa vecka, inte roligt men kan vara ett ypperligt tillfälle att börja träna igen, känns härligt att gå och träna när det är kasst väder för då har man inte missat något fint väder utomhus.

Ska smaska i mig den sista slurpen mosade jordgubbar nu sen hoppa in i sängen och försöka sova lite i värmen.

Ha det bäst

/ Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar