måndag 13 juli 2009

=)

Igår kväll var jag hos Jenny & Gabbe, vi tog det mest lugnt... kollade på film och drack lite vin.
Var mycket trevligt men jag kände mig rätt så trött så jag cyklade hem innan filmen var klar...

Idag ska jag in till stan och köpa ett SD kort till min Nintendo DSi.
Jag köpte Nintendo DSi för något roligt måste man ju ha när man väntar på folk eller sitter på dessa tråkiga bussar. =)
Jag har ingen kamera under två veckor till, får använda Nintendon som kamera istället efter jag har inhandlat mitt SD kort.

Jag såg igår på red.com att deras nya budget kamera kommer strax, den heter Red Scarlet... snacka om att man blir sugen på att köpa en.

Det känns lite tråkigt att inte visa upp en massa bilder på vad jag hittar på, men men... jag får göra det bästa av allt... får springa runt och fota med Nintendon istället idag och lägga upp lite bilder senare.



Ha det bäst


/ Andreas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar