onsdag 8 juli 2009

Bio & Michael!

Idag har jag varit på bio och sett Transformers 2, jag gillar amerikanska effektfilmer så denna film föll mig perfekt i smaken.
Tog en liten cykeltur in till biografen, det kände jag att jag behövde, har blivit lite försoffad på senaste tid.. måste bli ändring!!

Igår var det Michael Jacksons minnesstund på Staples Center, otroligt fint tyckte jag, förutom dessa jäkla kommentatorer som pratade som om det var en konsert vi tittade på, sade att detta var bra och detta inte var bra.

Och att ha mage att säga att Michaels goda vän " bangade " för att komma... amen för helvete, kan ju vara så här att det inte var för att hon " bangade ", kan ju vara för att det var för känsligt rent känslomässigt och att hon inte hade klarat av att sjunga en låt utan att gråta igenom hela låten.

Jag tycker det är så himla fult att säga att hon " bangade ", jäkligt dålig stil.

Stevie Wonders låt var fin och Usher sjöng riktigt fint och man såg hur mycket Michael har betytt för han och var han har funnit sin inspiration ifrån och det förstår jag.


Än en gång, " May you rest in peace Michael - I will miss you "

/ Andreas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar