måndag 6 juli 2009

Michael Jackson

Jag kan fortfarande inte släppa att Michael har dött, det känns så jävla tråkigt.
All glädje den mannen har skänkt till mig genom sin musik, det är enormt mycket.
Jag har fortfarande känslan i kroppen att jag skulle sitta på O2 arenan om några veckor och se han live, allt känns konstigt.

MJ för mig betyder glädje, inspiration, lycka, energi.

Idag hålls begravning på Staples Center i LA, hade jag varit där hade jag ansökt om en biljett till Staples, jag får hedra mannen som har varit störst inom musik för mig här hemma istället.

Nästa gång jag åker till LA ska jag besöka hans gravplats och tacka han på plats för lyckan han har skänkt mig.

Har beställt 2 st MJ t-shirtar som skulle ha sålts på hans " this is it " tour, ska ta någon bild på dom och visa er.




And my goal in life is to give to the world what I was lucky to receive: the ecstasy of divine union through my music and my dance.

- Michael Jackson


* Rest in Peace Michael *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar