onsdag 15 juli 2009

Lilllördag ( fast utan utgång ) =)

Nu har jag fått svar från red.com ang deras nya kamera scarlet, jag är sjuuukt sugen på den... med red blir det Hollywood känsla över kvaliteten och jag gillar kvalitet.
Dom säger att jag får ta och åka till deras huvudkontor i California så får jag känna på den och modifiera den så som jag vill ha den, det är bara för mig att slänga mig på planet då ju hehe.
Men just nu är det nog mest lite dröm, men den kan gå i uppfyllelse.

En man måste få drömma... eller hur !? , andra män drömmer om bilar och feta klockor... jag drömmer och videokameror haha :)

Jag kanske ska åka runt lite i Skåne i dagarna och filma lite olika vackra vyer, lite för skojs skull bara, sen lägger jag upp det här.
Jag kan låna sommarkortet, så det blir typ gratis... sweet. :)

Det är riktigt fint väder idag också, får hoppas att det håller i sig... på med surfshortsen och en t-shirt och sedan ut i det fina vädret!


Nu är det dags att ladda batteriet i min lilla kära videokamera, sen är kameran redo för ett litet äventyr.

ha det bäst

/ Andreas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar