tisdag 21 juli 2009

Bilder från Konserter!


Tja!

Idag fick jag för mig att jag skulle kolla igenom mina gamla bilder som jag har tagit från diverse konserter jag har varit på, det var skoj att kolla på dom... många bra spelningar!!

En del bilder ser man knappt vad det är, lite tråkigt... engångskamera är flitigt använd under en del spelningar förr i tiden! hehe
Men det är ändå roligt att kolla på dom, finns många bilder till men kan inte lägga upp alla =)

Har sett en massa mer band men tyvär inte fått med dom på bild... synd synd.


Vilken är er favorit artist nedanför ?




Jag med Sugar Hill Gang ( i said a hip hop... i´m rappin to tha beat )

Sugar Hill Gang igen!

Jag och Tommy hänger P.Thug från Chromeo

Dave 1 från Chromeo och Mr Stoltz

Snoop Dogg

Slash


Ozzy Osbourne


Dave Grohl


Dave Grohl igen =)

Fotograf: Andreas Stoltz

1 kommentar:

  1. DAAAAAAAAAAAAVE GROHL!!! LÄTT!!
    2:a plats Chromeo.. med en viss låt - momas boy...

    "She tried to take me to the movies, but I couldn't enjoy it
    I didn't even let her sneak a touch
    She asked me whats the problem, maybe we can talk about it
    You're thinking about your mother way to much"

    traaalaalaaa..
    hahah, den äger.. men foo fighters slår dem inte!

    SvaraRadera