lördag 1 maj 2010

Helg & fest


Det kunde inte ha blivit en battre fredag an denna, forst borjade dagen med filmklass pa morgonen... som bara blir battre och battre maste jag tillagga, efter det gick jag och Shoko och at middag pa en Indisk resturang och sedan agnade jag ett par timmar i skolskenet innan jag skulle borja gora mig i ordning for kvallens fodelsedagsfest.

Nar jag kom fram till Emi's fodelsedagsfest var det var Lady Gaga tema eftersom Emi diggar Lady Gaga. Det var en rolig kvall med ol,  Lady Gaga musik och nya harliga personer!! =)












































Fodelsedagsbarnet ( ikladd Lady Gaga tema )




Idag ska jag plugga matte pa starbucks, far se ifall jag anvader min fodelsedagspresent som jag fick av dom eller om ska jag vanta med den.... jag tror jag vantar tills min fodelsedag borjar narma sig.
Senare idag ska jag nog traffa ett par kompisar och spela lite PS3 hemma hos mig och ta det lugnt =)


Ha det bast

/ Andreas

3 kommentarer:

  1. Hjalp!
    Nar narmar sig den ^_^ ?
    Might be good to know, harr harr.

    SvaraRadera
  2. Tjena! Det ar den 29:e maj, jag ska ha en liten fodelsedagsfest for mig. Du och Akio ar valkommna! =)

    SvaraRadera
  3. Tackar odmjukast! :D

    SvaraRadera