måndag 31 maj 2010

Jag ogillar ( snallt sagt ) nar det inte finns nagon logik i matte, jag sitter och forsoker klura ut varfor man ska gora pa ett visst satt.. men det finns ingen logik... sa jag far bara gora som boken gor.
Jag har suttit i 2 timmar nu med en sida i matteboken och forstar fortfarande inte hur dom gor for att fa fram svaren, nar jag tror att jag har klurat ut det sa kommer nasta tal som sager motsaten emot vad jag precis har gjort... man kan bli arg...haha!

Sa nu har jag fatt prata ut med mina matteproblem.. haha... nu ska jag gora nagot roligt som att titta pa en film!

Jag lyssnade pa Justin Nuzukas nya album idag, grymt bra... lyssna pa " Heartless " sa jakla bra!
Jag vantar tills han kommer till Californien sa jag kan ga och se han live... =)

Jag alskar hans version av " Ain't no sunshine "






Idag har det blivit mycket Legend, Thicke och Nozuka... tre stycken grymma artiser!

2 kommentarer:

  1. DUDE!
    Jag ar med dig...vad ar det for fel pa mattebockerna?
    (Vad ar det for fel pa hela matematik-logiken i sig)I'm rich enough to buy a calculator :P

    Tackar for den festliga helgen....haha, jag blir lite aggro-karin ibland....yeah yeah, I'm working on it. :P

    Glad sommar forresten! :D

    Peace out, dax for....matte-prov. BAJS!

    SvaraRadera
  2. Tjena Karin!

    Jag vet, vissa saker i matteboken far mig att bli tokig...men det ar bara att bita i det sura applet och fortsatta klura ut vad man ska gora.
    Jag har mitt sista stora prov imorgon innan min Final om 3 veckor! Spannande varre! ;)

    Tack sjalv for senast, jag hade jatteroligt!

    Peace :)

    SvaraRadera