onsdag 5 maj 2010

Skola Skola!

Mycket med skolan just nu, det ar prov hela tiden och nu ar det aven midterm-prov.
Jag har midterm prov i Film pa fredag, men det ska bara bli skoj fast anda lite nervost for man vill ju fa sa mycket poang som mojligt.  =)

Fran en sak till en annan,...

Jag har aldrig kollat pa  " My name is Earl " och tankte att nu ar det dags att kolla igenom nagra sasonger nar jag har tid och lust. Jag borjade kolla lite igar och den ar hur bra som helst... hehe.

Jag har en tjanst som heter Netflix.
For tjansten Netflix betalar jag $8.95 per mandad sa far jag kolla obegransat pa filmer genom min PS3 pa TV'n , majoriteten ar aldre filmer och serier men det finns alltid nagon bra film eller serie att kolla pa.
Det finns ocksa nyare filmer som kommer lite da och da, jag tankte att for er som funderar pa att flytta till USA eller ni som redan bor har, da kan jag tipsa er om Netflix.
Man far aven DVD per vanlig post hemskickad till sig.

Jag vill bara att det ska bli helg nu, det kanns som att jag behover nagon dag for att bara koppla av och kanske t.om komma ivag lite.
Jag kanske tar taget till San Francisco i helgen och ater lite glass pa Fisherman's Wharf... nagon som vill folja med ?? =)


Soffan kallar pa mig, det ar My Name Is Earl och popcorn som vantar mig.


Ha de bast

/ Andreas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar