torsdag 6 maj 2010

Mitt lagenhetkomplex!


Jag har fatt nagra email fran personer som undrar hur det ser ut vart jag bor, sa nu har jag tagit nagra bilder pa hur det ser ut. Det ar inget stort stalle men det ar mysigt!  =)
Jag forsokte aven ta en bild pa en kolibri som flog forbi nar jag var ute och tog lite bilder, men dom ar sa himla sma och extremt snabba, plus att min kamera enbart har 2.5ggr Zoom och det gor inte saken battre om man vill forsoka fanga en kolibri pa bild. :)

Resten av kvallen ska jag sitta och plugga Film och slappa, det ar min plan!
Jag fick aven tillbaka en av mina engelska uppsatser idag... jag fick ett B, det kanndes skont! =)

Pa lordag morgon ar det tankt att jag aker till San Francisco och kopplar av lite, det ska bli helt underbart vader i helgen sa det ar en perfekt helg att aka till " The City ".


Vart jag bor:





Min uteplats, jag ska kopa tva stolar och stalle dit nar jag far min bil och korkort, men tills dess far min cykel och min vaxt sta dar.


Jag kunde ej fanga dagens kolibri pa bild sa jag far lagga upp en aldre bild som jag tog for ett tag sedan,  jag fick ingen bild pa hon/han i luften men kolibrin sitter dar och ater lite iallfall! =)


Om ni vill se mer bilder pa nagot annat sa ar det bara att skriva till mig sa lagger jag upp bilder pa det ocksa!  =)


Ha det bast

/ Andreas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar