fredag 14 maj 2010

Shopping och helg!

Nu ar jag hemkommen fran en shoppingtur!

Idag kande jag for att shoppa lite, Ed Hardy oppnade sin nya butik for ca. en vecka sedan... jag var tvungen att inviga den. =)
Sen rakade jag hamna pa Aeropostale... det var tur for dom hade en grymt bra rea sa jag kunde ej lata bli att inhandla 2 t-shirtar!
 


Ed Hardy Store!


Grymt nojd med mina kop

Min nya vita Ed Hardy keps


Jo jag kopte aven ett spel till PS3 sa idag ska jag sitta och doda en hel hog med stora Aliens... hehe!
Det kanns som att denna helg kommer bli helt perfekt.. idag fick jag tillbaka min Midterm i Film, Mr Stoltz fick B+ och det ar han grymt nojd med.  Imorgon tankte jag ligga vid poolen och steka mig!

Life in Cali is Good!

Ha de bast

/ Andreas =)

1 kommentar:

  1. Me like .. men vill se tröjorna också du köpte 8) ... som jag kommer gå loss på ed hardy sen 8) /tm

    SvaraRadera