måndag 10 maj 2010

Vad ar det med min cykel ?

Vad ar det for fel pa min cykel ?

Det ar tredje gangen som jag har fatt punktering pa mitt bakre dack, jag vet inte vad jag har gjort for att fortjana detta? Det jobbiga ar att jag maste ga till skolan, vad som tog mig 10 minuter att cykla tar mig nu 30 minuter att ga. 
Och idag ser det ut som att det ska regna, perfekt... vandra i regnet pa vag till skolan!

En hojdpunkt ar att resten av veckan sa ska varmen inte ga under 26 grader, det ar inte helt fel. =)




Jag maste ha gjort nagot, ni vet karma ?  Jag  far gora fler goda garningar.. da kanske jag slutar fa punktering pa min cykel...hehe ;)

Ha det bast

/ Andreas =)

4 kommentarer:

  1. KARMA! = Formycket My Name is Earl :P?

    Det ar inte slangen som ar dod, du vet mojset innut i dacket...? Eeeh, okej, det fick mig att lata lika intelligent som en femaring.

    San Francisco sag fint ut ^_^

    Jag hade ingen jacka idag och det regna....bajsvader, >_<
    HA DET FINT!

    SvaraRadera
  2. Karin - Haha, ja alldeles for mycket My Name Is Earl, men serien ar grym! haha ;)
    SF var helt underbart, var skont att bara komma ivag lite och chilla.
    haha, mojset i dacket ar precis vad det ar... =)

    Gabbe - Sluta ta sonder min cykel, du har nog en spion har som fifflar med mitt dack... ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror du måste göra fler goda gärningar. En god gärning hade varit att komma hem ett tag=)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jenny - Ja jag far val gora det! =)
    Du far skaffa en webcam, det hade varit roligt!

    SvaraRadera