fredag 30 april 2010

Fredag och helg...!

Nu ar det antligen fredag, det har varit en helt galen vecka med en massa prov!

Nu sitter jag och kopplar av, ska ivag till mitt film mote om 2 timmar och senare pa kvallen blir det fest, kommer nog bli riktigt skoj! 
Jag fyller ar om en manad men idag fick jag min forsta fodelsedagspresent... hehe... jag fick en gratis dricka av Starbucks... jag ska valja den dyraste bara for att utnytta min present till max!!  =)



Fredag - da ar man extra lycklig!


Min tidiga fodelsedagspresent, Tack Starbucks


Jag vill tillagga att jag ar riktigt nojd med min nya dator.. =)


Ha det bast

/ Andreas

2 kommentarer:

  1. Hej hej...Har du ingen adress där nere som man kan skicka ngt till dig?
    Igår åt jag 3 förp popcorn...tänkte bara du kunde få veta det.
    Hoppas du har det bra där nere. Jag hoppas jag får en webkamera nu när jag fyller år så vi kan prata lite. Hade varit super kul. Du måste se så stor Elias blivit också! Massor med kramar från oss // Jenny PS: saknar dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny!
    haha, varfor bjod du inte in mig om det var popcorn kvall? haha ;)
    Ja du far skaffa en Webcamera sa vi far prata lite, jag saknar dig ocksa!!
    Ska bli jatteroligt att se Elias och hur stor han har blivit!

    kram kram pa dig... halsa alla fran mig.

    p.s jag skickar min adress till dig pa facebook.

    =)

    SvaraRadera