lördag 8 maj 2010

San Francisco!!


Nu ar jag hemkommen fran en heldag i San Francisco =)
Det har varit helt underbart, allt forutom dom kalla vindarna som SF ar kant for, hehe, men forutom det var det helt underbart. Jag borjade dagen med att mota upp Shoko pa skolan dar vi skulle ta var buss mot taget som i sin tur tog oss vidare till SF.

Vi akte med Caltrain till SF downtown, det kanndes sa himla skont att kliva av taget och motas av skyskrapor och av stammningen i SF. :)
Det forsta jag gjorde var att ga till H&M och shoppa lite, jag testade solglasogon, hattar, shorts, t-shirtar men kopte enbart shorts och en t-shirt... det fick racka for mig.
Sedan begav vi oss till en Thailandsk resturang som Shoko brukar vara pa, riktigt gott och mysigt stalle  Jag tror nog att jag har gatt igenom alla butiker i SF idag, det blev mycket  " Window Shopping " idag... haha! 

Jag gick aven bort till Pier 39 och tittade pa Alcatraz, Golden Gate Bridge och at lite god glass, allt var helt perfekt... det enda ar dom kalla vindarna.. bbrrrrr!

Efter ett par timmars strosande i Downtown efter Pier 39 besoket sa kande vi att det var dags att bege sig hem igen.
Nar jag kom tillbaka med bussen utanfor skolan sa upptackte jag att jag har fatt punka pa mitt bakre dack pa cyklen ater igen, jag maste ha en forbannelse over mitt bakre dack... haha... det enda jag kunde gora da var att leda hem cyklen.

Men nu ar jag hemma och tankte poppa lite pocorn och kolla pa My Name Is Earl!


Har kommer lite bilder fran San Francisco...!








 


Min nya poolare!





Harligt med skyskrapor!








Hard Rock Cafe!





Alcatraz


Strike a pose i solskenet


Sparvagn upp och ner for kullarna


Pier 39


Titta vad jag hittade inne pa Macys, haha..


Jag var tvungen att leka med iPad pa Apple store

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar