torsdag 27 maj 2010

Plugg, skola och snart helg!

Jag sitter och pluggar och klockan ar 00:30, jag fragar mig sjalv varfor jag sitter uppe och pluggar nu?  Men jag behovde komma ikapp med mina laxor, det ar alltid bra =)

Jag langtar till helgen sa jag kan ligga vid poolen och sola!
Maste aven kopa lite saker till mitt kalas pa lordag! Det var langesedan jag sade kalas... men det far man val lov att saga aven nar man blir aldre ? hehe
Nagra stycken har fragat mig vad jag onskar mig och det ar alltid lika svart att komma pa vad man onskar sig i present sa jag sager... overaska mig!

Jag kom pa att jag har fortfarande min present fran starbucks att losa in for att fa en gratis dricka,  jag ska lyxa till det i helgen med min fodelsedagsdricka... nu borjar det bli festligt! =)


Nu maste jag sova, ska upp och jobba imorgon!

=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar