torsdag 15 april 2010

Snart helg!!

Nu har jag jobbat klart for denna vecka och ska ha mitt prov i engelska om ungefar en timme... efter det blir det till att aka till min bank och losa in min forsta Pay-Check.. =)

Nar jag var pa vag till dator bibloteket sa var det frivillig Kareoke mitt pa skolgarden... haha.
Dom hade stallt upp en scen med hogtalare....hehe.. jag forstar att man kanske gor det om man ar full och pa ett utestalle... men att gora det pa skolgarden under lunch tid...haha... jag horde en del toner som inte kommer fran denna varld!! haha :)

Jag ska ut och festa med Jessica och nagra andra pa fredag... vi far se vart vi gar men det blir kanske vart jag bor... jag maste testa deras Apple-Tinis for att se ifall dom ar lika goda som forra gangen. ;)


Ha det bast

/ Andreas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar