måndag 5 april 2010

Spring Break!!

Nu ar jag tillbaka igen!
Jag har varit utan dator i 1 vecka da jag har haft spring break, jag har inte kopt min dator an men forhoppningsvis sa slapper Apple min dator inom snaaar framtid! =)

Det har varit riktigt skont att slippa laxor under en veckas tid, men jag har jobbat ca. 40 timmar under forra veckan sa jag har inte haft tid att tanka pa nagot annat an att jobba och att leva... hehe ;)

Under min lediga vecka har jag hunnit dricka appletini med Jessica, shoppa, jobba, varit pa fodelsedagsfest, atit Yoghurtglass, kollat in iPAD!
Sa jag ar fullt nojd med min vecka, sen att jag har tjanat lite extra pengar det ar suuper!

Alskar Yoghurtglass med frukt =)


Tuttimelon - Harligt stalle, samma som Yoghurtland i LA

iPad hos apple store, FULLT med folk... ;)


Fodelsedagsfest

Jag och Jade festar och har skoj!

Jag och Jessica chillar hemma hos mig!

Jessica
Det ar lite som har hant nar jag har varit borta, jag skulle kunna skriva hur mycket som helst men jag borjade jobba 08.30 och slutade jobb 03.30 och gick till min matte lektion 04.00 och slutade 06.15... sa nu ar det dags att bege sig hem och vila lite... det ar jobb och skola imorgon ocksa!
Ha de bast
/ Andreas =)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar