tisdag 27 april 2010

Antligen dator =)

Nu har jag antligen fatt min dator till mitt hem, det kanns sa himla skont att ha nagonstans att sitta och bara surfa, plus att mina laxor blir betydligt lattare att gora nu!

Jag motte upp min van Josh som jobbar pa Apple headquarters har i Cupertino, det ar inte manga som kan saga att dom hamtade upp sin Apple dator hos Apple hehe, iallfall...  jag fick mig en guidad tur genom omradet, fotografering var strikt forbjuden hehe.

Jag ska snart tillbaka till Apple igen for att kopa mitt Final Cut Studio tangentbord, far se om jag hinner med en lite langre guidad tur nasta gang, kanske t.om far se Steve Jobs jeans och svarta polokrage... hehe.


Jag fick klistra pa en fin lapp pa min troja nar jag skulle ga in i Apple Campus


Lite meningslos bild egentligen, men men... hehe ;)


Apple Campus


Min nya dator pa plats


Voila... min enda fraga ar vart jag ska placera min skrivare som jag fick med pa kopet!? forslag?



Var tvungen att inviga den forsta bilden tagen med den inbyggda kameran! =)



Nu ar det sovdags...


Ha det bast

/ Andreas =)


1 kommentar:

  1. Sån iAndreasMac :) Wiiiee VideoChatt kul ;)

    Gabbe

    SvaraRadera