tisdag 13 april 2010

Skola och jobb!



Nu har apple antligen slappt datorn som jag ska kopa, jag har vantat i flera manader och nu ska jag snart bestalla den... =)
Det kommer bli en barbar dator sa att jag kan skriva pa bloggen och arbeta pa mina filmprojekt vart jag an ar!!
Jag har jobbat mandag till torsdag under flera veckor nu och aven under lordagarna men nasta vecka blir det en ordinarie skol och arbetsvecka, jag salde aven min forsta produkt idag pa Computer dept... det kanndes bra!!! :)

Min chef vill aven att jag ska ta Apple certifikat for att lara mig Apples produkter, det gillar jag, gratis undervisning och sen har man det pa papper ocksa som man kan visa upp infor kommande arbetsgivare.

Mitt liv ar enbart jobb och skola just nu, sa jag hinner inte med sa mycket annat men det blir andring under nasta vecka da jag har lite lediga stunder under veckan, tankte borja trana lite och kanske aka till DMV och fixa mitt korkort, jag MASTE ha bil... haha.. det gar inte att leva utan bil i denna del av varlden.. hehe =)


Nu maste jag hem och plugga, inte speciellt sugen pa gramatik idag men maste man sa maste man!

Ha det bast

/ Andreas =)

3 kommentarer:

  1. Skaffa dig twitter ;)

    SvaraRadera
  2. man kan säga att din appel dator kommer vara ÖVERLÄGSEN :P

    vi får camma snart då ;)

    Gabbe

    SvaraRadera