torsdag 8 april 2010

Tillbaka till vanliga skolrutiner!

Nu ar jag tillbaka i skolan igen med en massa laxor.
Quiz i engelska och matte nasta vecka... det ska bli roligt.. hmm! ;)
Annars leker livet och solen skiner, jag jobbar varje dag innan jag gar till skolan!
Imorgon blir det nog ett besok till IKEA med Jessica, jag behover lite lingonsylt och Marabou mjolkchoklad... kanske t.o.m lite knackebrod... =)
Jag har inget emot att skriva en essay eller en paragraf men det som jag har lite svarare for ar lokalisera alla nouns, adverb, adjektiv, pronouns, clauses, phrases m.m m.m m.m.... listan ar lang... haha.. jag far sitta i helgen och frasha upp mitt minne.
Imorgon har jag min forsta filmkurs pa skolan och det ser jag VERKLIGEN fram emot... ska bli underbart, jag har redan kollat igenom min bok och jag gillar vad jag ser! =)
Nu ska jag aka hem och forsoka fixa min punktering pa mitt dack pa cyklen, jag ar trott pa att ga till skolan, skonare att cykla + att det gar snabbare.
Ha det bast
/ Andreas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar