tisdag 20 april 2010

Laxor, laxor och jobb!

Nu har jag helt galet mycket att gora i skola, jag hade ett prov i matte i mandags, en paragraph att skriva till min engelska klass idag, lamna in laxor till min andra engelskaklass och sedan skriva en esay tills pa torsdag + att jag kommer fa nya laxor idag till slutet av veckan!
Och sedan jobbar jag ocksa varje dag... haha, fullt upp i mitt liv just nu, ingen tid till nagot... darfor har jag inte uppdaterat blogg pa nagra dagar nu.

Men... jag har bestallt min dator och den kommer forhoppningsvis pa fredag, det blev inte en barbar Macbook Pro da den ar for slo for mig... mina projekt kraver en kraftfullare dator sa det blev en iMac 27" Quad Core dator!

Nedan koammer lite bilder fran helgens festande och lite pluggande:



Pluggar matte pa Starbucks


Cover bandet som spelade vid pubben dar jag bor


Jessica, Amira och jag


Riktigt gott med drinkar tycker vi


Jag kor med en tropisk drink och Amira med en appletini!


Forfest hemma hos mig... =)

Ha det bast...

/ Andreas =)

4 kommentarer:

  1. Ska du inte skaffa dig en ipad i stället? ;p
    haha :p

    SvaraRadera
  2. Kan du läsa min blogg nu den nya?
    Du fick ju inbjudan så :)

    SvaraRadera
  3. Tjenis broe! var länge sen vi babbla... Jag är busy med praktiken, företaget och spela in låtar till sommaren.. men vi får bestämma nån dag då vi ses på ps3an .. blir lättare när du har datorn sen per msn .. men kul att att du har det bra och att det går bra i skolan .. vi hörs av i dagarna. piz brotha /sir thomas

    SvaraRadera
  4. Yo mr red head!

    Ok, ja vi far prata lite mer sen, det var riktigt langesedan... jag har forsokt och na dig pa ps3 men du har inte svarat.
    jag far min dator senare idag.

    vi hors snart...

    pejs

    SvaraRadera