torsdag 29 april 2010

Thursday night!




Sitter och kvallspluggar lite film produktion infor morgondagens 4 timmars lektion i film.
Det ar helt fantastiskt roligt att plugga film, och jag har precis borjat, tank sen nar man kommer till dom andra lektionerna som ar annu roligare... :)

Det ar fredag imorgon och jag ska ha min andra traff med mitt film crew... aha.. det har jag inte skrivit om. Jag har gatt med i en klubb com heter De Anza Film Artist... vi har en hel del ideer pa filmer som vi ska spela in... det kommer bli riktigt skoj! :)
Resten av helgen blir nog ratt sa lugn da jag har haft en jobbig vecka med mycket laxor, men jag maste anda plocka fram bockerna och lasa lite men inte lika mycket som dom senaste helgerna.

Jag far lata vadret avgora vad som hander i helgen, blir det riktigt fin vader sa blir det poolhang och kanske en tur upp i bergenm annars blir det nog en tur till "The Mall" och aven lite filmer.


Min roligaste bok som jag ager for tillfallet, onskar att alla mina bocker var sa roliga!


Nu ar det sovdags for mig och ni i sverige vaknar nog nu.... sa god natt och god morgon...


/ Andreas =)

2 kommentarer:

  1. Ja vi är vakna nu här i sverige och du sover..

    Jag har något till dig i min blogg .. så kolla gärna ;)

    Det är inlägget du skulle se i min förra blogg och du sa du inte hade mitt lösenord för att kolla den..

    Men nu har jag här så och du är ju bjuden in i min blogg så kolla gärna ;) så förstår du nog vad jag skulle visa :D haha

    ha en trevlig valborg fast du inte bor kvar här :)

    SvaraRadera