söndag 21 februari 2010

Swedish Party in Cali!

Igar var jag pa en Svensk middag eller " Swedish Party "
Festen var validgt lyckad och riktigt rolig med svensk mat som: sill, knackebrod, tunnbrod med lax och sjalvklart sa blev det Absolut Paron ( den smakar pigilin haha ) mot nattens gang.
Jag kande Akio, Malin och Karin fran innan, det var Karin och Malins fest och den blev mycket lyckad tycker jag... =)
Jag hade riktigt roligt och traffade nagra nya och roliga personer igar... mycket trevlgt.



Hela ganget fran festen


Jag och vardinnan Malin!

Idag regnar det i San Jose/Cupertino, men det gor inget for jag behover plugga lite och laga mat.
Senare ikvall tankt jag att det ar ett perfekt tillfalle for lite film och popcorn... det ser ja fram emot. =)
Ha det bast
/ Andreas

3 kommentarer:

  1. Popcornen var viktigast =) Hoppas det smakade bra!! Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Wohoo! Vilken bild på vårt Sverigedemokratsmöte! För visst får man den känslan när man glor på bilden med flaggan? Huva...hemskt!

    Tjo!
    Malin!

    SvaraRadera
  3. haha... jag hade det roligt.... =)

    SvaraRadera