onsdag 17 februari 2010

Stralande vader och blandade bilder del 2

Det ar helt underbart vader har i San Jose/Cupertino just nu, det ligger runt 20 grader och solsken. Jag har sprungit runt med ett leenede pa lapparna hela dagen, man blir sa himla glad over det fina vadret!!
Dom sade pa vaderkanalen pa tv att det ska halla i sig nagon dag till, men pa lordag ar det risk for regn igen =(

Nasta vecka har jag midterm prov i matte och engelska, far plugga lite i helgen.
Imorgon ska jag pa jobb intervju pa bookstore i skolan.

Imorgon ar det veckans sista skoldag och sen ar det helg igen, undrbart... hoppas att det blir fint vader sa jag kan ga och vandra lite i bergen igen, det ar sa harligt.

Nu ska jag visa lite flr bilder:

Mitt badrum


Min fina IKEA klocka och Walmart Lampa

Jag i mitt kok


Mc Donalds finns lite har och dar... bor man i USA sa maste man ata burgare ibland (inte for att jag gor det sa ofta men ibland hander det)



Hyrbilen som jag hade i en vecka nar jag holl pa att flytta in i min lagenhet



Walmart


Granen i San Francisco pa Nyar... =)

Japan Town i SF.... det var en harlig resturang som jag rekommenderar

1 kommentar:

  1. Det där med japan resturangen har jag oxå varit med om fast i japan .. så coolt .. jag va livrädd haha *skratt* jag va rädd och få knivarna i huvet hahahahaha..

    kul och höra dig igår på msn.. :)

    och ja vi ska skaffa wecam snart ;) och headset ;) wiiiie

    SvaraRadera