torsdag 18 februari 2010

Jobb

Jag kom precis fran min intervju pa skolan " bookstore " och fick mitt intyg att jag far lov att borja jobba dar, nu kommer det att ta ett par veckor innan jag far mitt Social Security number.
Men innan jag far det sa maste jag aka till San Jose Downtown for att fixa lite papper och andra viktiga saker.

Jag ska borja provjobba pa bookstore i slutet av mars och se hur det gar, det ar valdigt manga som jobbar da och inte sa manga som far fortsatt anstallning, men jag ska gora mitt basta och se hur det gar.

Nu ska jag ga och ata lite...

ha det bra

/ Andreas =)

2 kommentarer:

  1. Ramlade in på din blogg efter att jag sett den på cis, kul att läsa om livet ditt in the states:) So long, Rebecca

    SvaraRadera
  2. Hej Rebecca! Kul att du tittar in i mitt liv i Cali! =)

    SvaraRadera