tisdag 2 februari 2010

San Francisco

I helgen akte jag och Akio till San Francisco for att kolla pa en anime utstallning i Japan Town i SF.
Vi akte dit, och som vanligt ar det en massa bilkoer for att komma in i SF, men nar vi val kom fram och skulle ga till utstallningen sa tittade jag och Akio pa varandra och fragade oss... " where are we?, what is this place? " haha
Det var ingen cool anime utstallninge, istallet var det en massa 14 ariga tonaringar utkladda till en massa manga, indiana jones, star wars utkladda ungar som sprang runt och levde sig in i sina roller... haha, vi fick oss ett gott skratt iallfall... =)

Vi stannade bara kvar i ca. 10 minuter och sedan drog vi vidare till en Japansk resturang som jag gillade sjuukt mycket.
Haha, det var som att svara med i en film.

Det var en resturang dar kocken lagar maten mitt framfor en och gor massa jongleringskonster med sina redskap och gor t.e.x en vulkan med en lok (onion) och en massa andra galna saker... det var riktigt roligt, jag alskade det stallet.
Det kandes precis som en film dar Ben Stiller och Cameron Diaz skulle kunna vara med i.
Ni som kommer och besoker mig i framtiden far folja med mig dit, ni kommer att gilla stallet.

Jag ska gora min forsta muntliga presentation nasta vecka och jag maste prata om ett kulturellt foremal fran Sverige, sa det kommer att bli "spannande". hehe

Annars ar jag fortfarande pa jakt efter en dator sa jag kan borja lagga in lite bilder och filmer pa bloggen, sa att ni far se vad jag hittar pa har... sa fort jag far min dator sa ska jag lagga upp bilder och filmer fran nar jag kom hit tills dagslaget, men fram tills det sa far det bli text.

Nu ska jag ha min matte lektion...

Ha det bast

/ Andreas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar