måndag 15 februari 2010

Blandade bilder fran USA del. 1

Da har jag fatt HP datorn men vet ej om jag ska behalla den, ska snart komma en ny macbook pro som jag vill kopa.
Men nu kan jag visa er lite bilder fran tiden som har gatt fran mitt lilla liv har i Californien.

Jag kommer visa fler bilder under dagarna.

Macro bild fran skogen en liten bit fran var jag bor

Jag och felix spelar spel och har skoj!

Kopcenter nara mig, mysigt stalle att ga runt och shoppa pa


Trad i skogen.. hehe, enkelt och bra =)


Utsikt over " The Valley i San Jose, Cupertino "


Lake Taho - Kirkwood, nastan framme vid Kirkwood skiresort!



Nagra amerikanska skolungdomar hade det skoj och pyntade detta hus... jag tycker att det blev fint, vad tycker ni ? =)

Andreas ar redo for lite snowboardakning!


Det kommer snart lite fler bilder, om det ar nagot speciellt som ni vill at jag ska visa, da kan jag gora det.
Ha det bast...
/ Andreas =)

1 kommentar:

  1. Härligt med bilder hehehe :)
    lol sista bilden fin heltäckningsmatta :P

    vill se mer bilder på din lägenhet

    gabbe

    SvaraRadera