torsdag 4 februari 2010

Helg igen och denna gang med regn!

Nu ar det snart helg for min del och en regning sadan ser det ut som.

I helgen blir det ratt sa lugnt, ska plugga lite men resten av helgen ska jag forsoka fixa lite smasaker som jag behover till lagenheten, t.ex tvattstallning, nagon liten vaxt av nagot slag och andra smasaker.

Jag har lockat till mig lite Kolibris utanfor min lagenhet, sa nar jag vaknar upp pa morgnarna sa ser jag kolibris som flyger utanfor mitt fonster... =)
Jag har varit och kopt mig en Humminbird Feeder, nu tycker dom sma faglarna om mig...!

Ha en trevlig helg...

/ Andreas =)

3 kommentarer:

  1. fan vad kul och höra dig och snacka med dig igår .. fan blev ledsen när jag hörde dig att du är liksom långt i från oss :( men snart kan vi se varann oxå wiiiiie :D

    SvaraRadera
  2. Du måste kolla min blogg sen.. Du får titta på musikvideon som jag har där.. jag fick tänka på dig hahah

    *skratt* jag skickar min blogg i mail till dig jag har bytat lösen nu nämligen haha

    SvaraRadera
  3. Kom och tänka på du får ju snart data så du kan ju se på min msn sen lösen så :) hehe

    SvaraRadera