lördag 18 december 2010

Sverige

Jag har det helt underbart i Sverige, det ar grymt roligt att vara tillbaka igen!

Det har hant en massa saker sedan jag kom hit men jag har mest tagit det lugnt sa inga extravaganta saker har inte.. hehe! Har haft nagra filmkvallar med min basta vanner, photoshoot med den grymmaste personen som finns ( mr tommy Boy ), skrattat ihjal mig hos Jenny o Gabbe och fotat ute i snon!
Maste aven tillagga att det kommer mer och mer sno for varje dag som gar.... nu ar excakt allt vitt overallt!

Haha, jag kom precis på att jag kan använda åäö pa denna dator, jag är inte alls van att skriva med åäö så jag maste tänka på vartenda ord som jag skriver. Jag ska forsöka att vara lite extra Svensk och använda åäö så mycket som möjligt under tiden jag är Sverige.

Idag ska jag nog ut och ta några öl på en pubb på Möllan eller Lilla Torg i Malmö, det har jag längtat efter hur mycket som helst.







Nu ska jag gå ut med mors hund och leka i snön!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar