måndag 6 december 2010

Sista provet

Nu ar det sista kvallen som jag sitter och pluggar denna termin, imorgon har jag mitt sista prov i Matte. Ska bli sa himla skont att komma ivag fran skolan under ett par veckors tid, jag kanner att jag tjatar om det men jag langtar verkligen efter att fa lite nya krafter i Sverige.
Tidigare idag visade jag mitt slutprojekt i Film och fick aven tillbaka mitt slutprov: 10/10... kanner mig relativt nojd ;)

Annars i livet ar det forberedelser infor resan som ska ordnas... maste aven kolla upp hur jag ska ta mig till flygplatsen. I vanliga fall har jag antagligen tagit taxi eller akt buss/tag, men denna gang tankte jag tasta att aka med en Shuttle buss till flygplatesen istallet. Det kostar bara nagra dollar extra emot vad det kostar att ta taget plus att jag slipper allt krangel med att byta bussar och tag. Shuttlebussen kommer och hamtar en och kor en till flygplatsen, enkelt och bra... precis sa jag vill ha det.

Jag vill bara sitta och slappa idag men jag maste ta mig sjalv i kragen och plugga lite matte, det har nog aldrig varit sa trakigt att plugga som denna kvall.

/ Andreas =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar