fredag 24 december 2010

God Jul

Nu ar det Julafton, God Jul på er allihopa!


Igår firade jag jul med pappa och syster. Vi åt gott och hade roligt under hela dagen, jag hjalpte till att skotta ett under ett flertal gånger under dagen då det kom ett par decimeter snö under natten och dagen. Det var ett tag sedan jag skottade snö. Bilen fastnade även ett par ggr när vi skulle hämta upp kakor och bröd så vi fick kämpa med att få ut bilen igen. =)
Jag lyckades även trilla i snön och slå mig lite lätt, men det hör till när det är snö överallt!


Skottar vid pappas uppfart!


Snö Snö och åter snö! =)


Frukost


Där har kommit ett par decimeter snö ;)


Nu på morgonen ska jag äta frukost med syster och far och sedan koppla av ett par timmar innan jag och syster åker till mor för att fira jul hos henne. =)


1 kommentar: