lördag 4 december 2010

Flyginformation

Jag missuppfattade mitt flygschema sa jag kommer hem pa sondag istallet for lordag som jag har sagt tidigare till vanner och familj. Jag aker fortfarande pa samma dag och tid men jag tankte fel med tidszoner och dylikt. Jag landar fortfarande samma tid som jag har sagt innan 13:30.

Sag aven att det kommer vara ca. -14 grader nar jag landar i Norden, kommer bli en chock for min Kalifornia kropp som har vant sig vid en vinter med ca. 15 plus grader. Det ar helt galet, det ar 30 graders skillnad... hahaha!
Jag far nog anda ta och kopa mig nagot varmare plagg an bara hoodies, mossa kanske ar ett bra inkop det ocksa, eller vad tycker ni?

1 kommentar:

  1. Ja du måste köpa dig för det är inte alls varmt här.. ingen fara att du sa fel .. men vi kan ju ses i veckan så :D

    SvaraRadera