tisdag 7 december 2010

Ledighet!

Nu har skolovet borjat... helt underbart!!

Tidigare idag hade jag mitt sista matteprov, riktigt riktigt svart maste jag saga for min larare sade till oss att studera pa vissa olika kapitel som skulle komma pa provet, men han lamnade en liten detalj som ingen av oss visste om... Han hade tagit en hel hog med "word problems" och andra godheter som jag inte hade pluggat. Det var 50 fragor pa provet och jag gjorde mitt basta.... nu far jag bara vanta och se hur det gick med mitt slutprov tills nasta vecka da mitt betyg trillar in i min student-portal.

Men nu ar det ingen mer skola och har enbart en massa roliga saker framfor mig innan skolan borjar den 3:e Januari.

En av dom forsta sakerna som jag ska gora nar jag kommer till Malmo ar att trycka i mig en stor kebabpizza fran Nydalatorget... tankte nog ta extra kebab.. lyxa till det lite! :)

Nu ar det snart sovdags, ska upp och jobba imorgon kl. 8

:)

1 kommentar:

  1. SKOJA MIN DOJA!
    Jag saknar Margaritha MED VITLÖKSSÅS!!!!!!!!!!

    Enjoy lite från mig med :P

    SvaraRadera