onsdag 1 december 2010

Snart ar terminen slut!

Sitter och pluggar frenetiskt infor mina sista prov innan jag aker till Malmo nasta helg!
Imorgon ska jag lamna in min portfolio till engelska klassen och har aven ett matteprov pa eftermiddagen, sedan ar det helg och MATTE som galler hela helgen, mitt sista slutprov i Matte ar pa tisdag eftermiddag... men sen ar jag ledig och ska bara jobba dom sista dagarna innan jag borjar den 16 timmar langa flygturen fran San Francisco till Kopenhamn.

Jag har redan borjat forbereda mig infor flygturen med att ladda in South park, The Office och tva langfilmer pa min PSP Go, tankte aven inhandla diverse tidningar och andra saker som man kan fordriva tiden med. Jag blir alltid galen av att sitta pa ett plan i sa manga timmar men jag maste fordriva tiden pa basta mojliga satt. Kanske ska arbeta pa en ny film ide under resans gang men tror inte att jag kommer kunna vara produktiv nar jag sitter inklamd som en sill... ( jag ar alldeles for lang for att flyga ).


Nu ska jag aterga till: logaritmer, Binomial Theorem och annat roligt som jag maste trycka in i huvudet infor morgondagens prov.

1 kommentar:

  1. Du är så välkommen hem....ska bli trevligt att träffas lite igen. Kramar Jenny och Elias

    SvaraRadera