söndag 18 december 2011

Lov och LA

Fram till LA igar vid 3 tiden och hade en handelserik forsta dag! :)

Jag akte upp med Benjamin, en annan svensk fran the Bay, vi akte upp for att traffa en poolare till oss som studerar pa Universiy Of Southern Californa - School Of Cinematic Art. Det var riktigt grymt att ga runt och kolla pa denna stora och maktiga skola. Dom hade en "George Lucas byggnad i omradet", for att han ska ha sponsrat skolan med 150 milioner dollar till deras filmprogram... inte illa!

Senare pa kvallen ringde kusinen och hans tjej och fragade mig om jag vill ga pa en Julfest i Downtown, vi drog dit och fann oss sedan pa "the loft" ( allra hogtst upp med utsikt over hela LA, asmaktigt)  i en av byggnaderna. Grymt mysig lagenhet och valdigt dekorerad med all sorts julpynt man kan tanka sig.

Jag traffade aven Dina Meyer fran Starship Troopers (och en massa andra filmer som hon har haft mindre roller i).



Nu ar det dags for frukost och sedan far man se vad LA har att erbjuda mig en Sondag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar