måndag 26 december 2011

God Jul och Rock Brollops fotografering!

God Jul och God fortsattning!!

Forsta Julen nagonsin utan familjen blev det i ar, och sedan att det var 24 grader varmt och att man sprang runt pa Sunset med en annan Svensk poolare pa Julafton gjorde att denna Jul blev valdigt minnesvard jamfort med en vanlig Jul... hehe! 

I fredags var jag och fotograferade pa tva av mina nya vanners brollop pa House Of Blues vid Sunset Blvd i Hollywood. Jag maste saga att det ar en av dom coolaste brollopen som jag nagonsin har sett: brudparet valde att bli vigd av tomten, dvargar var utkladda till "Elfs", brollopstartan var glittriga Julklappar och listan bara fortsatter. Jag sprang runt under kvallen gang och fotograferade alla gaster och band som upptradde samtidigt som jag fann tid att besoka deras "open-bar" =)

Dar var en hel hog med kandisar pa plats, nagra som man kanner igen och andra som man har jobbat eller jobbar med stora artister inom rockvarlden. Jag traffade Ossy Ozbourne's producent, Jimmy Kimmel's Lateshow band gitarist, en hel hog med personer som har varit med i branschen en lang tid. 
En som jag stod och pratade med en bra stund var en som blev forsaljaren till en indag valdigt kand gitarrist: Slash heter han och ville ha en El gitarr.... det blev en lang och rolig historia om hur Slash var pa den tiden.

Sedan kommer vi till hojdpunkten for mig inom rockeliten pa plats, Gilby Clarke var pa plats,  han ar en av Orginal medlemmarna i Guns N Roses och ar god van till brudparet, sa jag var tvungen att ga upp till han och vaxla nagra ord :)  
En stund senare ser jag brudparet slapa pa Gilby mot scenen, och slanger upp en Gibson gitarr over hans huvud och for att sedan borja spela "Knocking on Heavens Door"  jag kande mig ratt sa nojd att sta en meter ifran Gilby och ta bilder nar han gor sin grej! 




Jag och Gilby


EJ, jag och Heather



House Of Blues


Gilby in action


Tiffany ( Michal Boltons bakgrundssangare), jag, Kusinen och Tia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar