torsdag 18 november 2010

Skoldag

Ligger i sangen och drar tacket over mig, idag vill jag bara ta det lugnt men det gar ej pga att jag har tva prov idag som jag maste ga igenom pa morgonen.

Pa fredag ska jag lagga till mina kurser infor nasta termin... ska bli spannande och se ifall jag far lararna som jag vill ha.
Jag tankte lasa foljande kurser: Astronomy, Mattematik, Fotografi och Screenwriting. Det tycker jag later som en bra blandning av general education amnena och min major.

Nasta termin blir det aven min sista mattekurs i mitt liv, (om jag nu klarar matten denna termin) det ska bli grymt skont att lamna matten bakom sig och ta andra GE (general education) amnen istallet.

Jag funderar aven vilka PE kurser jag ska ta... ska jag borja spela golf, dansa till Michaels underbara latar eller kanske spela basket. Man far valja precis vad man vill av alla olika pyshical education amnen. Jag funderar pa att lara mig dansa till Thriller men vagar jag stalla mig i en sal och dansa, haha ?
Det som ar bra med den kursen ar att det ar manga units sa jag maste inte ta en hel hog med andra PE kurser.

Nu ska jag bege mig till bockernas varld, har legat for lange i sangen och chillat.

/ Andreas
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar