måndag 8 november 2010

Handelserik dag

Idag har det varit en ehmmm spannade dag!

Jag borjade dagen pa det varsta sattet nagonsin, jag vaknade av att jag var tva timmar for sen till job, detta ar forsta gangen pa 1 ar som jag forsover mig till skolan eller jobbet. Jag satter alltid 2 alarm pa min telefon men lyckades anda sova bort dom... och det galnaste ar att jag har inget minne av att nagon av dom har ringt! 
Jag begav mig istallet till tutor center for att plugga lite matte infor morgondagens prov, jag kanner att jag har hyfsad koll pa laget och mitt mal ar att fa over 90% pa provet, jag maste halla en hog procent niva for annars kommer jag inte klara kursen.
Ett stativ till min kamera ar aven inbokad for infor helgens filminspelning av en av mina filmer, ska bli skoj att satta igang... skadespelarna och storyn ar klar... ska leta efter inspelningsplatser pa onsdag innan jag borjar spela in. Tankte lagga upp filmen har pa sidan sen nar den ar klar och det  blir nasta vecka for projektet sista inlamningsdag ar nasta vecka.

Man kanner att det enbart ar en manad kvar av skolan pga allt kommer pa en gang just nu med laxor fran engeska ( essays och laxor ), matte ( prov och ater prov ) och film ( detta ar enbart skoj, men tidskravande ).

Haha, maste tillagga att jag har hort min granne skrika en massa svordommar pa engelska...later hur roligt som helst, det lat som att han tappade en vas i marken och har nu svurit i ca. 3 minuter i strack.


Min engelskabok kallar pa mig sa nu ar det slutskrivet for idag!


=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar